Nákupní košík

+420 606 135 346

Jak nakupovat

Jak u nás pohodlně nakoupit a úspěšně dokončit objednávku

Jak u nás můžete nakupovat

Objednávka a doprava

V menu eshopu klikněte na ikonu Můj účet a vyplňte registrační formulář, kde zadáte vaši fakturační a doručovací adresu a váš kontakt.

Zaregistrovat se můžete i v průběhu nákupu přímo v nákupním košíku.

Aktuálně nabízíme platbu bankovním převodem na náš účet u Raiffeisenbank, a.s., dobírkou a platbu při osobním odběru kartou nebo v hotovosti. 

Do budoucna plánujeme přidat platbu kartou a bankovními tlačítky.

Ano, jako společnost Svitalka s.r.o., která spravuje eshop cirkularni.cz jsme plátci DPH.

Momentálně prodáváme zboží pouze zákazníkům a firmám z České republiky. Postupně budeme krajiny, kam budeme prodávat rozšiřovat i na okolní státy.

Jakmile bude platba za objednávku připsaná na náš bankovní účet, tak objednávku vyřídíme. To znamená, že si ji budete moct vyzvednout osobně v našem distribučním skladu na adrese Pohled 249, 58221 Pohled.

Pokud jste zvolili v objednávce doručení na vaši adresu, tak v tentýž den objednáme dopravu. 
jak dlouho bude trvat doprava až k vám bude záviset na dopravci, co může trvat 1 – 3 pracovní dny.

Adresu pro doručení zboží můžete změnit na stránce Můj účet. Na stejné stránce můžete měnit všechny detaily vašeho účtu.

Přehled a stav všech vašich objednávek můžete přímo ve svém zákaznickém účtu, stačí kliknout v menu na položku Můj účet.

Potřebujete zboží vrátit nebo reklamovat?

Vrácení zboží a reklamace

Pokud se stalo, že jsme vám omylem doručili zboží, které jste si neobjednal, tak se moc omlouváme.

V takovém případě neodkladně nás kontaktujte, telefonicky nebo emailem. Naše kontakty najdete na stránce Kontakt.

Zboží zkontrolujte při předání, pokud je zboží viditelně poškozené, máte právo ho od dopravce nepřevzít. 

Pokud přijdete na poškození až po rozbalení zboží, tak nás neodkladně kontaktujte, telefonicky nebo emailem. Naše kontakty najdete na stránce Kontakt.

Poškozené zboží vám vyměníme dle podmínek našeho reklamačního řádu.

Pokud uplatňujete reklamaci, nebo jste se rozhodli nepoškozené zboží v původním obalu vrátit, odešlete ho na adresu našeho distribučního skladu na adrese: Cirkularni.cz, Pohled 249, 58221 Pohled.

Pokud potřebujete poradit ohledně výběru zboží, uplatnit reklamaci, či máte jakýkoliv jiný dotaz, kontaktujte nás emailem, telefonicky, nebo pomocí formuláře na naší stránce Kontakt.

Pokud chcete změnit adresu pro doručení zboží, prosíme, co nejdříve nás kontaktujte emailem, telefonicky, nebo pomocí formuláře na naší stránce Kontakt.

Pokusíme se udělat maximum pro to, aby objednávka dorazila tam, kam potřebujete.

Objednávku lze zrušit nebo změnit dokud není uhrazena.

Pokud byste chtěli objednávku zrušit nebo upravit po její úhradě, tak nás prosím co nejdříve kontaktujte.

Pokud je zboží v našem eshopu označené jako “Není skladem” můžete si ho přidat do seznamu přání a jakmile zboží naskladníme, dostanete upozornění emailem.

Vrácení zboží do 30 dnů

Nepoužité zboží v původních obalech

Záruka na zboží

12 měsíců pro firemní zákazníky